ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
ولی به عنوان یه وبلاگ نویس که حدود چهارتا وبلاگ دیگه م پس انداخته اینور اونور.میتونم ادا اطوار بیام و بگم هیچجا خونهی خود آدم نمیشه.میتونم.
* اگه خر نبودم که انقده دلم تنگت نمیشد :))
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
هرچی تا اینجا خوب پیش اومدم، این هفته دارم گند میزنم.بی نهایت خوابم میاد و همش سرم به طرز عجیبی سنگینه.یک دقیقه م نمی تونم تمرکز کنم. الان فمیدم که سرماخورده سرم که خب هر کووفتی ام بخورم باز خوابم و بیشتر میکنه. خوب شم دیگه هفته ی آخری.
ماه را به هیچکس نمی دهم ...ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
نمیدونم به خاطر صدای بارونه که داره میباره یا این صدای داریوش که داره هی میخونه به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم یا چی. دلم خواست این لحظه یه چیزی بیشتر از این لحظه باقی بمونه.
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42
روزی روزگاری آوین که صدام می کردن میگفتن جانم و الان آوینه نیست. آوین انگار تعریف یه بخشی از هویت منه که خیلی وقته جاش فقط تو آرشیوهاست. تو مرداد نود و یک و بقیه اون روزای دور.
میگم که خدایا، بهم قدرت نوشتن و پیوسته نوشتن بده که این جز جادوییترین قابلیت های آدمیزاده. و فکر میکنم چند وقته که کاملا از دست دادمش و کسی جز خودم مقصر نیست.
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42