ماه را به هیچکس نمی دهم

خرید بک لینک
اصلا طوری با اینجا غریبهم که انگار آدمی که چندسال اینجا مینوشته رو نمیشناسم و با بنده نسبتی نداره.میدونی برام چهجوریه ؟؟ انگار دارم قصه ی یکی دیگه رو میخونم.یه دختر عجیب غریب تینیجری که در دنیای کاملن متفاوتی با من الان زندگی می کرده،ریاضی میخونده و اون کناراش یه دوست نزدیک داشته و همه اتفاق های هیجان انگیز برای این دوتا میافتاده.پنج سال گذشته ها ولی انقدر دوره برام و هیچی یادم نیست ازشون که انگار تو چاله ی زمانیای چیزی بودم.الان حسم اینه که لپّ دختر دبیرستانیه و دوست خرشو بکشم محکم و در برم ! ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

به عنوان یه آدمی که نصف روزش آنلاینه و توئیتر و اینستاگرم میچرخه همش، میدونم ممکنه حرف مفتی به نظر برسه.اما آخ که قدرت خدا چقدر از تکنولوژی بدم میاد.ازش استفاده می کنم ها اما واقعن اگه نبود چی میشد آخه؟ این همه ارتباط با هرکسی، تاکید میکنم هرکسی بی نهایت فرسایشیه.من خلوت خودم و دوست دارم، بعد یه جورایی الان خب میگم اگه تلگرام پاک کنم .. بعدش فلان کار و نمیتونم کنم.باز مجبور به نصبشم.انگار ماها محکومیم اینجوری باشیم.زور تکنولوژی بیشتره ..پووووف.معماری ام همینجوری.من نمیفهمم بشر چرا تو همون معماری باروک و رنسانس توقف نکرد و به بیشترش ادامه داد؟ پاز می ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

ولی به عنوان یه وبلاگ نویس که حدود چهارتا وبلاگ دیگه م پس انداخته اینور اونور.میتونم ادا اطوار بیام و بگم هیچجا خونهی خود آدم نمیشه.میتونم.

* اگه خر نبودم که انقده دلم تنگت نمیشد :))

ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

من و دوست مد نظرم تا عن چیزیو درنیاریم ول نمیکنیم.الانم اعلام کنم که اینکه وبلاگ مینویسم و دچار جوگرفتی شدم و از ایشون گرفتمش رو بهش اطلاع دادم و خودش گفت بنویس. منم که فقط منتظر بودم اوکیش و بگیرم :)) آخه اینجا یه جوریه که نه شلوغش خوبه و نه خیلی خلوتش.شلوغ از اون نظر که از فکر اینکه اون آدمای چندسال پیش بخوننم وحشت دارم به معنی واقعی کلمه.ولی خب کنارش یه عده هستن که دلم میخواد بخوننم.دلم نمیخواد بدونم اینجام با خودم فقط حرف میزنم.خلاصه که الانم خوشم میاد اینجا حرف میزنیم.انگار بلاگفا فقط مال ماست.بعد نشستیم هی حرف میزنیمُ از این در اون در و میدون ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

چندروزه واسه یه چیزی ناراحت بودم و کمکی هم نمی تونستم به خودم بکنم با در نظر گرفتن این که موضوع مال پنج سال پیشه و قاعدتن باید تا حالا حل شده باشه. گاهی وقتا میبینم نه هنوز هضمش نکردم اما خب خیلی مسخره ست. کینه ای نیستم ولی نمیتونم راحت رها کنم قضایا رو.همیشه همه چی و انقدر فلسفی می کنم یا یه بحران درست میکنم از هرچیزی که به راحتی قابل گذر کردنه. یعنی شصت درصد اوقات من تو مغزم کاملن اتفاقات عجیبی در حال رخ دادنه و خیلی وقتا واقعن روم نمیشه به زبونشون بیارم.بعد دیشب نشستم اپیزود آخر این سیزن گرلز رو ببینم. بعد وسطاش متوجه شدم که انگار هانا داره با من حرف ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

هرچی تا اینجا خوب پیش اومدم، این هفته دارم گند میزنم.بی نهایت خوابم میاد و همش سرم به طرز عجیبی سنگینه.یک دقیقه م نمی تونم تمرکز کنم. الان فمیدم که سرماخورده سرم که خب هر کووفتی ام بخورم باز خوابم و بیشتر میکنه. خوب شم دیگه هفته ی آخری.

ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

نمیدونم به خاطر صدای بارونه که داره میباره یا این صدای داریوش که داره هی میخونه به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم یا چی. دلم خواست این لحظه یه چیزی بیشتر از این لحظه باقی بمونه.

ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

روزی روزگاری آوین که صدام می کردن میگفتن جانم و الان آوینه نیست. آوین انگار تعریف یه بخشی از هویت منه که خیلی وقته جاش فقط تو آرشیوهاست. تو مرداد نود و یک و بقیه اون روزای دور.

میگم که خدایا، بهم قدرت نوشتن و پیوسته نوشتن بده که این جز جادوییترین قابلیت های آدمیزاده. و فکر میکنم چند وقته که کاملا از دست دادمش و کسی جز خودم مقصر نیست.

ماه را به هیچکس نمی دهم ...

ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:42

صفحه بندی